Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

Haber Giriş Tarihi: 26.06.2026 19:38
Haber Güncellenme Tarihi: 26.06.2026 19:38
Kaynak: IGF
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

Bilim ve teknoloji odaklı eğitim hedefiyle kurulan TÜBİK Fen Lisesi, ilk mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı. Mezuniyet töreninde öğrencilerin beş yıllık eğitim yolculuğu kutlanırken, genç bilim insanları yeni hedeflerine doğru ilk adımlarını attı.

KOCAELİ (İGFA) - Okul bahçesinde gerçekleştirilen mezuniyet törenine Mehmet Fatih Kacır, Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, TÜBİTAK Başkanı Orhan Aydın, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı.

Törende, laboratuvarlarda başlayan bilimsel çalışmalarla geçen beş yıllık eğitim sürecinin ardından ilk mezunların yeni yolculuklarına uğurlandığı belirtildi.

TÜBİTAK Fen Lisesi tarafından yapılan açıklamada, öğrencilerin araştıran, üreten ve sorgulayan bireyler olarak yetiştirildiği vurgulanarak, ulusal ve uluslararası başarılarla dolu bir dönemin geride bırakıldığı ifade edildi.

Açıklamada, “Bilimle büyüyen umutlara dönüşen bu yolculukta ilk mezunlarımızı vermenin gururunu yaşıyoruz. Araştıran, üreten, sorgulayan ve ülkemize değer katma hedefiyle yetişen genç bilim insanlarımızla gurur duyuyoruz.” ifadelerine yer verildi. Mezun öğrenciler ise öğretmenleri ve ailelerinin desteğiyle tamamladıkları eğitim sürecinin ardından yükseköğrenim hayatlarına ve bilimsel çalışmalarına devam etmeye hazırlanıyor.

Kaynak: IGF

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.